Nejmen, har är jag igen

Ja, jag är dålig, fy på mig som inte skriver! usch usch usch!

Jag sökte till Farmen idag, eller ja, Tobbe och jag sökte, skulle faktiskt vara fantastiskt roligt att vara med i Farmen tror jag... haha! :) Förövrig så har jag inte pluggat ett skit, varit hos Tobbes mamma och umgåtts med Elina (Tobbes systers plastdotter) som tydligen börjat älska mig helt plötsligt, jag tycker fortfarande att barn är precis lika läskiga, men jag försöker att inte visa det såååå tydligt! Vi fick mat och tårta där, så det var helt klart värt cykelturen. 

Imorgon... så måste jag plugga, jag MÅSTE!!! Jag vill inte, men jag måste måste måste!!!

Sist men inte minst så måste jag bara säga åt er att läsa DET HÄR blogginlägget, fick ett megastort skrattanfall förut idag när jag läste det, SÅÅÅÅÅÅ roligt är det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0