that's what makes you beautiful



Jag älskar den här låten så fruktansvärt mycket så att det finns inte! Om jag skulle sätta det i någon sorts jämförelse med annat så är det helt klart uppe och tävlar med Jedward - Hold the world. Jag kanske nästan till och med vågar påstå att den här låten är bättre.

Pricken över i är att videon är helt fantastisk. Och att jag inte insett hur snygga dom i One Direction är förrän nu är skamligt. Han som är snyggast är förresten född 91 (24 december om jag inte minns fel) vilket betyder att han är äldre än mig, vilket i sin tur leder till att det är fullständigt ok för mig att tycka om One Direction, och sukta efter dom... så det så!

Kommentarer
Postat av: L

Nu när jag tänker efter fanns det en a3 affisch på Harry i frida-tidningen

2012-02-17 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0