Tänk er en snigel som liksom lämnar ett slem-spår efter sig...

På grund av en del inte sådär jätteroliga (i alla fall inte för T) omständigheter så är jag ensam hemma inatt. Och eftersom jag tyckte att det var en bra idé att lägga mig och sova när jag kom hem från skolan (sov kanske 2-3 timmar bara men i alla fall) så kommer jag ha ytterst svårt för att somna ikväll. 

Då tänker jag, vad kan man göra när man är helt ensam och inte kan sova???? Förslag någon? Jag är lost, jag är inte så jättepepp på att kolla på film, dvd:n krånglar bara i alla fall. Jag vill inte riktigt baka eller så och jag är inte alls sugen på att "ha det trevligt" med mig själv. 

Skulle vilja "ha det trevligt" med någon annan, men just den någon annan som jag tänker på är på jobbet just nu, 12 mil härifrån, så jag tror tyvärr att det skulle kunna vara lite svårt att ordna :-(

Jag får väl helt enkelt snigla (googla om ni inte vet vad det betyder) alla T:s saker eller nåt, jag tror att det skulle kunna vara ytterst underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0