"jag ska duscha nu, hörs om ett tag"

Vet ni vad jag inte tycker om? Folk som är skitsega på att svara på sms, det finns typ inget mer frustrerande. Speciellt om man har en konversation, och sen så slutar personen svara helt plötsligt, mitt i alltihop, och sen så kanske typ 5 timmar senare så svarar personen som om ingen tid alls hade gått.

Visst, man kanske inte pratade om något viktigt, man kanske bara pratade strunt, men i alla fall, har man en konversation så slutar man inte bara att svara. Men tydligen så är det många som tycker att det är okej att göra så, jag antar att dom tycker att när man smsar så är det egentligen inte som en konversation eller nåt, fråga mig inte varför. Men jag vet flera stycken som gör precis sådär som jag beskrivit när man smsar med dom, och det driver mig till vansinne. 

För jag sitter då där och väntar på ett svar, och när personen inte svarar så vet ju jag absolut ingenting om vad som hänt, för allt jag vet så skulle personen lika gärna kunna vara död, liggandes påkörd i ett dike eller nåt. När man "lämnar" en konversation (även om det "bara" är över sms) så säger man något i stil med "jag ska duscha nu, hörs om ett tag" eller liknande. Så att personen man pratar med vet vad som händer, det är bara SÅ MAN GÖR!!!!!

/ argtjej.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0