Nu testar vi en gång till då :)

Jag hade ju en blogg, eller alltså, den hette precis samma sak som den här, fast det var faktiskt en annan blogg. Men den liksom funkade inte som det skulle, man kunde inte kommentera och sånt. Så då tog jag bort den, och gjorde en ny med samma namn! Min kära vän L2 (vik en svala) hjälpte mig att vara smakråd när jag gjorde designen, den är simpel, men den ser nog i alla fall inte likadan ut som någon annan och jag gillar den! 

Jag kan dock inte lova att jag kommer vara bra på det här med att uppdatera, jag ska försöka, men man vet aldrig, jag kanske tröttnar! :-P 

För er som hatar folk som använder smileys i text så vill jag också tillägga, synd för er, för jag tycker om smileys, så lev med det :-D

Kommentarer
Postat av: Hejsan

Hejsan

2012-02-01 @ 14:13:47
URL: http://vikensvala.blogg.se/
Postat av: L1

Det mest spännande med hela bloggen är att varje gång jag går in på den så är allt gammalt raderat :P

2012-02-01 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0