För att jag inte har något bättre för mig helt enkelt!

En... liten lista, eller nåt sånt! ;-)


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag... ja, jag var ju 10 år gammal. Så jag antar att jag gick i... vänta nu, ehm, måste räkna... 3an. Kan det stämma, går man i 3an när man är 10? Ja ja, jag var nog ganska så bekymmerslös, minns inte så mycket från den tiden, men jag kan tänka mig att livet var ganska så soft, inga krav där inte!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ja, jag gick sista terminen i 3an på gymnasiet, det var tider det, jag saknar verkligen gymnasiet. L1, jag och T var nog fullt uppe med att vara förbannade på vårat projektarbete, eller ja, på den dumma knäppis som kom på att man skulle vara tvungen att göra ett projektarbete från första början. 

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Den är svår, väldigt svår, jag menar, man gillar ju typ allt. Och förresten, vad menas egentligen med snacks? Jag har alltid typ avskytt folk som använt det ordet. Är det chips? Onyttigheter i allmänhet? Godis? Va? Va? Va?
Jag gillar i alla fall typ allt, eller jag, man äter ju nästan allt i alla fall. Grillchips är väl inte sådär skitgott, marmelad godis kan jag var utan...
Nu kom jag visst lite från ämnet, 5 jag gillade var det, saltlakrits, mörk choklad, coca cola, pucko och kladdkaka :-D

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ehm, alltså, man kan ju typ hela texten till en massa låtar. Men ja, Celebrity - JEDWARD, Hold the world - JEDWARD, Biggest Fan - JEDWARD (alltså, jag kan ju typ hela texten till ALLA jedwards låtar), Bless the broken road - Rascal Flatts och The Climb - Miley Cyrus! 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Ehm, alltså, jag har ju typ en liten dröm om att flytta ut i ett sött lite timmerhus i skogen, typ bredvid en sjö. Bo där, odla mat, typ ha får och höns, en massa hundar och katter och ja, bara vara! Tänk vad awesome det skulle vara?
Så jag skulle nog köpa mig ett sånt hus, och fixa iordning det och så, och sen så skulle jag sätta in resten av pengarna på banken och sen leva gott. (jag antar att med mångmiljonär så snackar vi inte 2 miljoner utan typ minst 100) 

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Hmm... den var svår ;-)
Jag är ju en av världens mest fulländade personer. Jag är nog lite för beroende av Knut (min mobil), jag har absolut ingen som helst självbehärskningsförmåga, jag är kanske för ärlig ibland, jag är praktiskt taget okapabel till att ljuga så att folk inte förstår att jag ljuger och jag tenderar att prata en smula för högt (men det är faktiskt inte mitt fel, det var inte jag som gjorde så att jag blev hörselskadad).

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Ha sex, ha sex, ha sex, ha sex och äta. Nej, jag skojar, eller ja, delvis, jag gillar ju att ha sex, och att äta, fast bara om det jag äter är gott. Men förutom dom där sakerna så gillar jag, att gå på bio, umgås med mina vänner, läsa, kolla på tv-serier, mysa, sova och ja, en massa annat, men jag har redan skrivit för många saker så. 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Alltså, den här är svår. Jag bryr mig inte så mycket om utseende och sånt liksom, tycker att det är ganska så löjligt egentligen, visst, man vill väl se okej ut, men det är ju typ en miljard gånger viktigare att det man har på sig är skönt och passar och så. Eller ja, det tycker jag i alla fall. 
Jag skulle nog aldrig köpa... en volvo och egentligen så vill jag inte köpa någon platt-tv men någon dag så lär jag väl tyvärr bli tvungen :-(
Nu kan jag inte komma på något mer, men det finns säkert en massa onödigt dravel som jag egentligen aldrig skulle köpa, jag kommer bara inte på det nu. 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Leksaker, tyvärr så äger jag inte 5 sexleksaker (för det är väl det som man menar om man säger leksaker när man är vuxen) men den leksak jag äger är väldigt väldigt bra. 
Annars så gillar jag ju mitt NES (jag kommer för alltid att hävda att ingen annan konsoll någonsin kommer att vara så bra om gamla original NES 8 bitars) mina Super Mario spel till mitt NES, min dator, min mobil och Henrietta, hon kanske inte är någon leksak i och för sig, men hon får vara med här i alla fall. 

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Jag känner typ inte ens 10 pers, seriöst, alltså, jag har typ 2 vänner som har bloggar, så Hannah och Linn, ni kan ju få göra den här om ni vill. Annars så, ja, vem som helst får väl göra den, big deal liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0