Det borde vara olagligt!

Ja, jag är vaken, ja, klockan är 08:20 och ja, jag har varit vaken i snart en timme. Jag hatar det här, man borde inte få vara vaken såhär dags, jag vill sova i min varma sköna säng!!!

OCH vi går i skolan 4, ja FYRA dagar den här veckan. Vad håller egentligen på att hända med världen???? Huh??? Hur ska jag kunna njuta av helgen helt ut när jag inte ens är ledig på fredag? Hur fan hade dom tänkt att det ska gå till!!!!

Jag är upprörd, det är vad jag är, jag vill sova!! Men det får jag inte, dumma universitet, fy på dig!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha gissa vem som är hemma?

2012-02-07 @ 13:08:57
URL: http://vikensvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0