cuz you've got that one thing

Det här har varit en konstig vecka, i alla fall om man kollar på vad som hänt med diverse ex-kks och liknande. Först så skrev JS till mig (killen som ja, det låter så knäppt att skriva men, tog min oskuld). Jag har inte hört ett ord från honom på ett och ett halvt år men nu passade det visst att skriva. Han ville tydligen be om ursäkt, för att han var ett svin, för att han sa till folk att jag hittat på att jag hade sex med honom. Hans sätt att be om ursäkt på var att förklara att jag faktiskt brytit diskretionen när jag berättade för några av mina kompisar att vi haft sex, så ja, han skyllde praktiskt taget allt svinigt han gjort på mig. 

Sen fortsatte han med att säga att han tänkt på mig, och att han vill ha sex med mig igen. Men han skulle självklart inte kunna berätta det för någon, för usch vad hemskt det skulle vara om det kom ut att han haft sex med någon "större" (läs: tjock). Det roligaste han sa var nog dock när han sa att jag var den bästa av dom han haft sex med på att suga. Det enda jag kan tänka är att han måste haft sex med VÄLDIGT dåliga tjejer, jag hade liksom aldrig gjort det innan när jag träffade honom, han var min första. Fast jag försöker ta det som en komplimang, jag är väl helt enkelt en naturbegåvning (YES! Precis det jag vill vara en naturbegåvning på)

I alla fall, några dagar efter att JS skrivit till mig så skriver D. D är en kille som jag träffat några gånger (läs: 6-7 gånger typ), det har alltid varit bara för att ha sex, fast det har inte varit BARA sex. Första gången jag träffade honom så satt vi och pratade i 2-3 timmar efter att vi haft sex. Han skrev egentligen inget speciellt, han ville typ säga "Hej och glad alla hjärtans dag" bara. 

Grejen med D är att han fuckar up min hjärna. En gång så sa han typ "om jag bott i Örebro så hade det nog kunnat blivit något mellan oss". Han är fantastiskt trevlig, smart, snygg, sjukt bra i sängen och ja sånt. Så när han skriver så vill jag liksom bara springa iväg till hans hotellrum och slita av mig kläderna typ (han jobbar i örebro ibland och bor på hotell när han är här). Grejen är den att han också säger att han inte vill ha något förhållande, inte nu i alla fall. Men jag kan inte bryta kontakten helt med honom, jag kan inte säga något elakt till honom så att han slutar skriva. För tänk om den dagen kommer då han är redo för ett förhållande, och tänk om jag då skulle vara singel, då vill jag ju fortfarande ha en chans liksom. 

Konklusionen av det hela är alltså att... Ja, vem fan vet. Jag vet bara att sex är invecklat, men känslor och kärlek är en miljard gånger värre än sex. 

Nu kan man ju fråga sig varför jag fick för mig att skriva en massa saker om mitt sexliv så att hela världen kan läsa, det kan jag ärligt säga att det vet jag inte ens själv. Jag hade nog bara tråkigt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: L

Jag vet inte vad jag ska säga som jag typ inte redan har sagt... <3 på rubriken :P

2012-02-17 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0